Wachten wachten wachten - Reisverslag uit Beerzel, België van Fabienne Haesevoets - WaarBenJij.nu Wachten wachten wachten - Reisverslag uit Beerzel, België van Fabienne Haesevoets - WaarBenJij.nu

Wachten wachten wachten

Door: Fabienne

Blijf op de hoogte en volg Fabienne

18 Februari 2015 | België, Beerzel

Elke dag aftellen, iedereen zien vertrekken, andere blogs bekijken grrrr.... Het semester begint in Portugal pas 2 maart, tot mijn grote ergernis op het ogenblik. Ondertussen zit ik al bijna gepakt en gezakt klaar! De laatste paniekaanval is al achter de rug, de meeste vraagtekens zijn ook al opgelost. Mede dankzij mijn begeleidende docent, hij lijkt mij trouwens een zeer aangenaam persoon. (wat ik tenminste uit zijn emails kan opmaken) Ik kreeg ook al een buddy toegewezen, we zijn al vriendjes op facebook :D Hij stelde voor om mij aan het station te komen ophalen, op die manier moet ik de bus niet nemen. Zo attent! Mijn eerste indrukken vanop afstand zijn dus allemaal superpositief! Als je met zo een ingesteldheid kan vertrekken, kan het niet anders dan meevallen ;-) Dus word ik nog ongeduldiger.... Nog even...
Volgende week rond deze tijd kan ik jullie eindelijk mijn eerste ervaringen meedelen! Ik kijk er naar uit en tot volgende week dus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Beerzel

Ongeduld!

Erasmus Portugal

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2015

Wachten wachten wachten
Fabienne

Bijna kleuterjuf, laatstejaars studente aan de hogeschool Thomas More Mechelen. In het verleden werkte ik reeds gedurende een drietal jaar in het buitenland. Andere oorden, andere landen, het lijkt een microbe, eens eenmaal gebeten moeilijk vanaf te raken :-) Na een korte uitwisseling vorig jaar, kriebelde het weeral.. Daarom besloot ik om dit jaar een heel semester op uitwisseling te gaan. Portugal is ditmaal mijn bestemming voor een aantal maanden...

Actief sinds 18 Feb. 2015
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 3311

Voorgaande reizen:

25 Februari 2015 - 16 Juni 2015

Ongeduld!

25 Februari 2015 - 16 Juni 2015

Portugees avontuur!

Landen bezocht: